Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A történetek végezetül mindig összeérnek.

Picalatron, A.D. 1596.

kisdedeket óvó tekintetünk pörőlyének csapása

Vigyázat, fölnőtt tartalom!


Az itt megjelent írások fogyasztása csakis intelligenseknek javallott!

friss gondolatok

  • látjátok feleim szümtükkel: Nem Bálint András, hanem Tóth Benedek volt a másik főszereplője a filmnek. (2013.11.01. 18:52) hanga
  • látjátok feleim szümtükkel: Van egy ilyen című film ( Venczel Vera és tanál Bálint András voltak a főszereplők ), és talán eg... (2013.10.31. 16:25) hanga
  • vészmadár (pica pica): @látjátok feleim szümtükkel: nem ismerem, de fejtsd ki. (2013.10.30. 16:25) hanga
  • látjátok feleim szümtükkel: Erről az Egy szerelem három éjszakája jutott eszembe. Kitudjamiért. (2013.10.29. 19:31) hanga
  • vészmadár (pica pica): @Lantániusz: az nem is, de az igen, hogy mihez kezd egy kalap szarral. (2013.10.10. 15:50) különbség
  • Utolsó 20

a Vészmadár dalai a Hosszú Földről

2012.01.19. 11:28 vészmadár (pica pica)

tudatos

Címkék: balfino

 Szépapám szépapja, a büdöslábú Balfino atya - már ha a családi legendáriumból kiokoskodható morzsák igazak és valók - készült a halhatatlanságra. Legalábbis annyi bizonyos, előbb volt költői álneve, mint művei. 

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://picapica.blog.hu/api/trackback/id/tr283589515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

látjátok feleim szümtükkel 2012.01.19. 12:41:02

Ez jó.
Szépapád szépapjának követője ( utóda ) vagy-e?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.01.19. 13:01:31

@látjátok feleim szümtükkel: Amennyire emberi lény kivonhatja magát a hiúság kísértése alól (úgy hiszem, egészen senki nem vonhatja ki), azt gondolom, nekem sikerült. Ennek ellenére a név valamivel régebbi, mint itt a legelső szavak.

látjátok feleim szümtükkel 2012.01.19. 21:24:56

Képes vagy felismerni magad a tükörben?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.01.20. 07:19:32

@látjátok feleim szümtükkel: vicces kérdés, tudtad, hogy a madarak közül egyedül a szarka képes rá (még a sokkal okosabbnak tartott papagájok, hollók, csókák sem)?

látjátok feleim szümtükkel 2012.01.20. 11:12:30

Emlékeim szerint a csóka is képes rá ( volt saját).
Egyébként nem ezt a választ vártam, tőled többre számítottam. Mit gondolsz miért tettem fel a kérdést?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.01.20. 11:36:48

@látjátok feleim szümtükkel: nézd, azt hiszem, túl sokat vártál talán. Általában nem értem, mire is akarsz kilyukadni a kérdéseiddel, konkrétan itt sem értettem, hogy mire gondolsz, sokkal de sokkal egyszerűbb ember vagyok, mint feltételezed...

Mivel nem értem a kérdés velejét, a felszínére adok valami válaszféleséget.

látjátok feleim szümtükkel 2012.01.20. 21:16:08

Akkor miért írsz? Ehhez tudatosság kell.A tudatosság nem merül ki az ambícióban.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.01.23. 09:21:01

@látjátok feleim szümtükkel: hát, én azért írok, mert jól esik leírni dolgokat. Lehet, nem az ambíció a jó szó erre. Nem állítom, hogy hidegen hagy, olvasnak vagy sem. Erre írtam, hogy senki nem vonhatja ki magát teljesen a hiúság bűne alól. Én sem. Egyértelmű, én is örülnék, ha olvasnának, pláne ha értékelnének. Amit én úgy fogalmaztam meg, hogy nincs ambícióm, azt úgy kell érteni, hogy nem élem meg tragédiaként, ha ez nem történik meg, és nem érdekel (vagy inkább: nem nagyon), hogy a dolog a nevemmel kapcsolódjék össze.

látjátok feleim szümtükkel 2012.01.23. 10:22:09

Röviden: tudatos vagy, csak szereted körbe beszélni a világot. Ez nem baj, ha úgy egyébként értelmes a körbe beszéd.

Memento Mori · http://utel.blog.hu 2012.01.23. 21:44:38

@látjátok feleim szümtükkel: mi a fenének zavar téged vészmadár? azt ír a blogján, amit akar. felesleges az általad helyesnek vélt útra terelgetni, és a szemét nyitogatni a magad igazságára. egyedi kis világot talált ki, jól érzi magát benne - neked nem kell érteni ezt a világot, nem kell nem értened sem, senki nem várja ezt el (vagy te magadtól elvárod? ugyan miért?). beszállhatsz a játékba, ha akarsz, ha jólesik - amúgy meg erőszakosnak érzem ezt a térítő nyomulást, véleményem szerint teljesen értelmetlen.

látjátok feleim szümtükkel 2012.01.23. 23:02:52

@Memento Mori: Na erre mondják, hogy neked nem osztottam, vészmadárnak van szája.

Te tudatos vagy-e?

Memento Mori · http://utel.blog.hu 2012.01.24. 10:20:50

@látjátok feleim szümtükkel:
a véleményemet írtam, vészmadár oldalán, nem a tiedén. tudod, ehhez nem kell az engedélyed.
vagy te innen is kiszorítottál már mindenki mást? és tényleg, igen.
'lapot osztani' - ha ezt te így fogod fel és fogalmazod meg, gratulálok a teljesítményedhez.

látjátok feleim szümtükkel 2012.01.24. 16:47:24

Furcsa egy kiszorítósdi ez, hiszen amíg én nem kezdtem irogatni, le sem szartátok vészmadarat. Ha a véleményed nekem címzed, akkor ne beszélj zöldséget utólag.
Arra nem mersz válaszolni, hogy tudatos vagy-é? Talán nem tudod eldönteni, vagy nem érted a kérdést? Segítsek?

Memento Mori · http://utel.blog.hu 2012.01.24. 20:15:20

@látjátok feleim szümtükkel:
1. "amíg én nem kezdtem irogatni, le sem szartátok vészmadarat" - tévedsz
2. "Talán nem tudod eldönteni, vagy nem érted a kérdést? Segítsek?" - itt senki nem kérte a segítségedet, te ajánlkozol és tukmálod magadat másokra, mint egy önjelölt próféta

látjátok feleim szümtükkel 2012.01.24. 20:25:31

@Memento Mori: "...beszállhatsz a játékba,..."szóval megengeded.
Mióta kell az engedélyed ahhoz, hogy bárki kommentet írjon ide?

Na most én mondom, neked nem osztottam, és ezután se fogok. Remélem érted.Csá!

Memento Mori · http://utel.blog.hu 2012.01.24. 21:38:43

@látjátok feleim szümtükkel:
ez most a szövegkörnyezetből kiragadás esete.
én ezt írtam : "beszállhatsz a játékba, ha akarsz, ha jólesik" - ebben szó sincs engedélyről, éppen ellenkezőleg. na, mindegy.
ez a laposztás dolog a mániád? :)
vagy ez az a játék, amiben az nyer, aki többször mondja, hogy 'bi-bi-bi-bííí'? :D
akkor hajrá, csak tudatosan, nem ám úgy össze-vissza, belecságatva a világba! ;-)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.01.25. 07:26:01

Van egy olyan érzés bennem, aztán ez lehet óriási tévedés is, hogy a vitátoknak van előélete is...

öregbuksi 2012.01.27. 07:15:11

@vészmadár (pica pica): Igaz, nem osztottak lapot! Ilyen érzésem nekem is van. A Malac... blogban tünt fel először ez a szinte személyeskedő vita. És a stílus, amit ott megengednek maguknak, píha, csak nehogy áttevődjön ide.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.01.27. 08:23:36

@öregbuksi: minekutána itten nincsen moderáció és nem is lesz, ez nem rajtam múlik. Hozzászólni, beleszólni nem tudok a vitába, nem is akarok, csak figyelek...

Memento Mori · http://utel.blog.hu 2012.01.27. 11:11:50

@vészmadár (pica pica): "...a vitátoknak van előélete is... " - nem tudok ilyenről.

@öregbuksi: ön is elmondta a véleményét a blogon történtekről az előző hozzászólásodban (valószínűleg azért, mert ilyen érzése volt, és ezt látta jónak). magam sem tettem mást anno.
most akkor önnek osztottak lapot vagy ehhez nem kellett, de nekem ahhoz meg kellett volna?
a blogot vészmadár - mint a hozzászólása alapján kiderült - moderálatlanul üzemelteti, ennek minden előnyével és hátrányával együtt. a blog tartalma miatt aggódni így felesleges, nekem is az volt, csak elijesztjük magunkat és egymást a picapica olvasástól. kell ez nekünk? :)

látjátok feleim szümtükkel 2012.02.10. 17:01:55

" az átértékelés egyik hozadéka pl...."

Pl. az irigység, féltékenység, kekeckedés azért mert ezt a blogot többen látogatják? Pl "..mi a fenének zavar téged vészmadár?".

Sajnos még a leírt szöveget sem tudod értelmezni, mert én ezt írtam: "Na erre mondják, hogy neked nem osztottam.." de itt ezt nem én mondtam. MONDJÁK.

Nem kell válaszolnod, ( sem a bog gazdának ) mert magamtól is el tudom képzelni a választ. Sajnálni való vagy, de azért kívánom, hogy sokáig legyen a blogodon egy kicsit nagyobb sikered.

Egyébként nyugodj meg, én nagyon jól el vagyok anélkül, hogy ide, vagy a te blogodra írogatnék.

Memento Mori · http://utel.blog.hu 2012.02.10. 21:38:54

@látjátok feleim szümtükkel:
sokat tudsz és a szíved arany.
maradj ilyen, felesleges változnod.
süti beállítások módosítása