Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A történetek végezetül mindig összeérnek.

Picalatron, A.D. 1596.

kisdedeket óvó tekintetünk pörőlyének csapása

Vigyázat, fölnőtt tartalom!


Az itt megjelent írások fogyasztása csakis intelligenseknek javallott!

friss gondolatok

  • látjátok feleim szümtükkel: Nem Bálint András, hanem Tóth Benedek volt a másik főszereplője a filmnek. (2013.11.01. 18:52) hanga
  • látjátok feleim szümtükkel: Van egy ilyen című film ( Venczel Vera és tanál Bálint András voltak a főszereplők ), és talán eg... (2013.10.31. 16:25) hanga
  • vészmadár (pica pica): @látjátok feleim szümtükkel: nem ismerem, de fejtsd ki. (2013.10.30. 16:25) hanga
  • látjátok feleim szümtükkel: Erről az Egy szerelem három éjszakája jutott eszembe. Kitudjamiért. (2013.10.29. 19:31) hanga
  • vészmadár (pica pica): @Lantániusz: az nem is, de az igen, hogy mihez kezd egy kalap szarral. (2013.10.10. 15:50) különbség
  • Utolsó 20

a Vészmadár dalai a Hosszú Földről

2012.01.09. 14:12 vészmadár (pica pica)

dal - rondó

Címkék: dal

Régen minden jobb volt.
Minden régen jobb volt.
Régen jobb volt minden.
Jobb volt régen minden.
Minden jobb volt régen.
Jobb volt minden régen.
Régen minden: régen.
Régen jobb volt régen.
Minden régen: régen.
Minden-minden, régen
minden jobb volt? Jobb volt!
Minden-minden jobb volt.
Jobb volt minden, jobb volt.
Jobb volt régen, jobb volt.
A régen régen jobb volt.
A jobb volt régen jobb volt.
Minden-minden-minden

Jobb volt régen minden.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://picapica.blog.hu/api/trackback/id/tr33531506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bélabácsi2 2012.01.10. 11:42:54

jajj, dehogy volt jobb, csak más :)

látjátok feleim szümtükkel 2012.01.10. 20:05:39

"Minden-minden-minden

Jobb volt régen minden."

Igazad van, jobb volt gondtlannak, fiatalnak lenni.

@bélabácsi2: Hogy a fenébe ne lett volna jobb, nem fájt a vállam.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.01.11. 07:00:13

@látjátok feleim szümtükkel: úgy hiszem, veszélyes dolog a saját mesédet ráhúzni a világ meséjére. Gyereknek lenni boldogabb idő, de nem azért, mert a világ akkor még jobb volt. Ez a vakondperspektíva (vagy épp a bányászé, ugye).

látjátok feleim szümtükkel 2012.01.11. 16:44:37

@vészmadár (pica pica): Te nem látsz tovább a szemednél? Egy sorral alább mást is írtam. Ezen túl nem én húztam rá a saját mesémet a világ meséjére, és nem értem miért mondasz ellent magadnak? Nekem nem fáj a világ, nekem csak a vállam fáj. Neked miért fáj a világ? Esetleg azért, mert még nem vagy elég idős?
Megmagyaráznád, hogy jön a vakond a témába? Miért nem földi kutya?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.01.12. 10:51:20

@látjátok feleim szümtükkel: lehetne földi kutya is, mert miért pont az ne? Nekem egyáltalán nem fáj a Világ, sőt meggyőződésem, hogy előre halad, nem vissza. Talán ezért is bosszant minden olyan, múltba révedő epekedés, amelyiknek csak annyi az alapja, hogy személy szerint neki akkor jobb volt. Amíg ez a személyes történet, addig ehhez nincs mit hozzátenni, az ő története. Ha amit mondtam, úgy volt érthető, hogy te kevered a magad meséjét a világéval, akkor elnézésed, félreérthetően fogalmaztam meg.

látjátok feleim szümtükkel 2012.01.12. 11:28:13

Ha megéred ( szívből kívánom), neked is eljön az idő, amikor nem fog bosszantani a múltba néző epekedés, a távolság neked is megszépíti a multat, és sajnos már nem lesz hová előre nézned. Egyébként a múltból csak a rosszat látó elme soha nem volt "elme", csak annak nevezték, a név meg nem mindig fedi a tartalmat.

Ne kérj elnézést azért amit írtál, inkább magyarázd meg miért írtad, biztos volt oka, még a sértegetésnek is ( ha annak szántad). Egyébként nekem MAGYAR tanárom volt, akitől megtanultam magyarul. Lehet nem mindig sikerül, de ez már az emberi gyarlóság kategóriája.

Ugyandehogy (törölt) 2012.01.15. 07:37:22

ez a korral jár....ne küzdjetek ellene.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.01.15. 10:32:40

@Babette_: a testi és a szellemi kor nagyon nem ugyanaz (hát még az érzelmi, hehe).

Memento Mori · http://utel.blog.hu 2012.01.15. 16:19:26

@vészmadár (pica pica): fiatal ember öreg lélekkel jár :) , van ilyen.
sőt : láttam én már olyan 1 napos csecsemőt, akinek olyan nézése volt, mint az élet viharaiban megőszült bölcs aggastyánnak.
furcsáltam is, hogy aki már mindent tud, az vajon miért érkezik meg újra ide? :)
süti beállítások módosítása