Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A történetek végezetül mindig összeérnek.

Picalatron, A.D. 1596.

kisdedeket óvó tekintetünk pörőlyének csapása

Vigyázat, fölnőtt tartalom!


Az itt megjelent írások fogyasztása csakis intelligenseknek javallott!

friss gondolatok

  • látjátok feleim szümtükkel: Nem Bálint András, hanem Tóth Benedek volt a másik főszereplője a filmnek. (2013.11.01. 18:52) hanga
  • látjátok feleim szümtükkel: Van egy ilyen című film ( Venczel Vera és tanál Bálint András voltak a főszereplők ), és talán eg... (2013.10.31. 16:25) hanga
  • vészmadár (pica pica): @látjátok feleim szümtükkel: nem ismerem, de fejtsd ki. (2013.10.30. 16:25) hanga
  • látjátok feleim szümtükkel: Erről az Egy szerelem három éjszakája jutott eszembe. Kitudjamiért. (2013.10.29. 19:31) hanga
  • vészmadár (pica pica): @Lantániusz: az nem is, de az igen, hogy mihez kezd egy kalap szarral. (2013.10.10. 15:50) különbség
  • Utolsó 20

a Vészmadár dalai a Hosszú Földről

2011.04.13. 08:29 vészmadár (pica pica)

az első törvény

Címkék: renard tippan

 Apám szerint a Hosszú Föld szarkái épp oly játékosak, mint a déli népek madarai, de sokkal több bennük az akarat. Csekély azon dolgok száma, amely iránt egy szarka nem mutat érdeklődést, s legbosszantóbb tulajdonsága az erdő más madarainak szemében, hogy még abban is kiváló, ami felé semmi belső késztetés nem vezeti.

 Egyszer megkérdeztem apámat, hogy lehet hát, hogy a szarkák a mi vidékünkön végül mind nevetséges és szánni való módon pusztulnak el, hogy az erdők legokosabb madarát végül elragadja a nálánál sokkalta lomhább kánya, hogy egy gyermek alkotta hurokba szorulva szenved majd ki, melyet a legostobább rigónk is észrevenne, vagy maga repül a lángoló erdő fölé, hogy tolla csonkig perzselődvén a tűzbe hulljon? Apám elnézően mosolygott, de azért láttam, hogy elméje kerekei szüntelen dohognak. Végül nagyon komolyan azt mondta, a dolgok rendje az, hogy ami felrepült, le is essék. 

13 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://picapica.blog.hu/api/trackback/id/tr862822217

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kutas József - ELVARRATLAN SZÁLAK 2011.04.13. 14:28:31

Szombaton családom nőtagjai (anya és lánya) megkértek, vizsgáljam át a tárolónak használt szekrényt, mondhatnám felkértek, legyek egy régen használt villamos varrógép után kutató expedíció ideiglenes vezetője.Az időjárás éppen téliesre fordult, a lakás...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.04.13. 11:28:22

Nem túl bíztató véget látsz magad előtt. Kiváncsi vagyok, ki lesz az a buta ember, aki porig alázva semmisít meg téged :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.04.13. 14:50:35

Oh, én az a típus vagyok, ahogy azt a Partiumban mondják, aki kéri a pofont. Másképp szólva: házhoz megyek a lófaszért.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.04.13. 20:54:10

@Babette_: köszönöm, ezt bóknak veszem. Én vagyok, csak egy kis ideig ott még nem. Majd idővel, gondolom.

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.14. 12:24:09

@vészmadár (pica pica): annak is szántam, csak nem klasszikus értelemben (értsd: ez igaz)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.04.18. 11:54:54

@Babette_: már közben visszamentem és most megint ki lettem pakolva, de már fáraszt, engem is. Főleg a kancsal és védhetetlen indoklások.

csigafrédi 2011.04.18. 14:49:28

@vészmadár (pica pica): Szevasz madár, sajnálom, hogy megint beleszaladtál egy piroslapba. De hát meghazudtolni nem tudom magam, aki úgy kezdi, hogy "aki ezt mondta, az hülye", az ne csodálkozzon, ha ezt egy jóérzésű ember megpróbálja helyretenni. Ez nem arról szól, hogy orvos vs. szülésznő, hanem arról, hogy te milyen stílusban nyitottál (kb: "aki mást mond, mint én, az hülye"). Én egy pillanatig sem utaltam olyasmire, hogy aki neked azt mondta, amit mondott, az hülye lenne. Engem ez zavart, de ezt le is írtam. Az meg végképp nem tetszett, hogy a végén mintegy szerencsétlenül félreértett valaki, odaírod, hogy te engem nem hülyéztél le. Terelés. Mást, másokat hülyéztél le, végig erről volt szó.
Ezzel együtt, nem értem a kitiltást, mint ahogy a múltkorit sem. Szerintem az van a háttérben, hogy Annának nincs ideje arra, hogy az offokat moderálja. Te meg kéznél voltál.
Mennyi időre száműztek?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.04.18. 14:53:33

@csigafrédi: Nem érdekes, majd idővel megnézem, szabad-e már. Addig csak olvaslak:)

csigafrédi 2011.04.18. 15:00:52

@vészmadár (pica pica): Csinálj egy földön-járó nicket. Mittomén' barnamedve(ursus arctos)
Majd átjövök reagálni, ha valami nem tetszik. :)

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.18. 19:23:07

@vészmadár (pica pica): én ezt nem értem. de nem kell mindenkit értenem.
én jól érzem magam nálad.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.04.18. 19:27:00

@Babette_: ezt a posztot nem érted vagy ezt a történetet a malac körül?:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.04.19. 07:17:45

@Babette_: Annával semmi gond. Nem is ismerem, de szerintem nem lennénk rosszban. A közönsége, nah ott már lenne mondandóm. Néha van is. Nem érdekes.
süti beállítások módosítása