Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A történetek végezetül mindig összeérnek.

Picalatron, A.D. 1596.

kisdedeket óvó tekintetünk pörőlyének csapása

Vigyázat, fölnőtt tartalom!


Az itt megjelent írások fogyasztása csakis intelligenseknek javallott!

friss gondolatok

  • látjátok feleim szümtükkel: Nem Bálint András, hanem Tóth Benedek volt a másik főszereplője a filmnek. (2013.11.01. 18:52) hanga
  • látjátok feleim szümtükkel: Van egy ilyen című film ( Venczel Vera és tanál Bálint András voltak a főszereplők ), és talán eg... (2013.10.31. 16:25) hanga
  • vészmadár (pica pica): @látjátok feleim szümtükkel: nem ismerem, de fejtsd ki. (2013.10.30. 16:25) hanga
  • látjátok feleim szümtükkel: Erről az Egy szerelem három éjszakája jutott eszembe. Kitudjamiért. (2013.10.29. 19:31) hanga
  • vészmadár (pica pica): @Lantániusz: az nem is, de az igen, hogy mihez kezd egy kalap szarral. (2013.10.10. 15:50) különbség
  • Utolsó 20

a Vészmadár dalai a Hosszú Földről

2010.06.15. 18:51 vészmadár (pica pica)

vallomások egy borgőzös éjszakáról

Címkék: fülöp renard gizelle

 "Az jár folyvást az eszemben, hogy ha én nem is én lennék, hanem mondjuk egy kaviár, vagy malamő, vagy egy csokor hónapos retek, akkor vajon tudnék-e azon elmélkedni, hogy a pék rakja tele, ha én nem malamő lennék, vagy kaviár, hanem a Vészmadár, akkor vajon azon elmélkednék-e, hogy...
 
...és így tovább. Ez elég ijesztő."
  

 
- Renard, én áldott állapotban vagyok.
- Tetszik ez a kifejezés. Szóval ha én ágyba viszek minden szembejövő fehérnépet, valójában áldást osztok, nem csak az önzésemnek emelek szobrot? Fontos lenne tudnom.
 

 
 "Az olcsó vásári komédia máskülönben nem az én világom. Brunette-em felette kedvelte, de én nem, mert a komédiás ronda, az oroszlán meg végülis csupán egy macska körmökkel, csak nagyobb a szája. És persze az artistáknak is megvan a maguk baja. Legutóbb a szalmadikón ücsörögve arra gondoltam, ez az egész annyira azért nem rossz, amennyire most hányingerem van, s végülis a komédiás kenyere is kenyér. De én nem lennék a helyében, meg az orodszlánnak sem, mert én bizony fel nem tudnék ugrani a karikára, és az ötven esztendőnél vénebb, Hanza-földi asszonyokat sem enném meg, bármilyen étvágygerjesztőek, tehát nem lennék jó oroszlán.
 Máskülönben a cirkusz visszafelé olvasva zsurkic. S ez persze látszólag értelmetlen, ám nekem határozottan úgy rémlik, volt egy ilyen csiga vagy teknős vagy valamilyen hal, egy régi bretonföldi mesében, egy nyulas mese, nyulakkal, meg ez a zsurkic is; egy ponty volt benne vagy leguán, nem emlékszem, de határozottan ez volt a neve. Volt benne egy krokodil is, az a zöld, fogakkal. Úgy emlékszem, Fülöp volt, vagy Nyikolaj, mindenesetre valami ehhez hasonló hosszúföldi név."
 


 "A szép Minga a szívemnek legkedvesebb város. Majdnem nem ott születem, de éppcsak, hosszúföldi vagyok magam is, csak ott közel sem annyi a víz. De Minzában közel annyi, s az talán jobb is így. Emlékszem, a napnak fogyatkozását bámultuk meg ott, úgy rémlik, Gizelle vagy Julietta volt a lány neve, vagy tán az anyja volt? Nem emlékszem, de vásároltam ilyen sötét, kormozott üveget és azon át néztem, ahogy a csirkék ijedten menekülnek, ezek a csirkék ostobák, minden csirke ostoba. Mindazonálta sütve azért nem rossz."
 

 

 "A mézeskalácsból én az epreset szeretem, mint amilyet Brunette-em hozott egyszer nekem, azt, aminek krokodil formája volt, egy krokodil macifülekkel; vagy fülesmackó fogakkal?" 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://picapica.blog.hu/api/trackback/id/tr192084218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.06.15. 23:10:54

Az elhangzottak krónikásaként meg kell jegyeznem, a megszólaló maga sem tudta elmondani, mi az a malamő. Elsődleges gyanusítottam a majom. Esetleg lehet még a malom, a malomkő vagy a rácponty tejföllel. Bár ez utóbbi kevésbé valószínű.

devadel 2010.06.22. 13:35:26

"- Renard, én áldott állapotban vagyok.
- Tetszik ez a kifejezés. Szóval ha én ágyba viszek minden szembejövő fehérnépet, valójában áldást osztok, nem csak az önzésemnek emelek szobrot? Fontos lenne tudnom."

szép gondolat, rendard, de sajnos nem. te valóban csak az önzésednek emelsz szobrot. hogy ebből áldott állapot legyen, ahhoz bizony a te tevékenységeden túl további "áldás" szükséges. enélkül a te tevékenységednek eredménye egyszerűen csak kicsorog.
hogy ez az áldás aztán istenségtől jön, vagy csak a genetika csodája, az már ízlés kérdése.

csak mert azt mondtad, renard, hogy fontos ;-)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.06.22. 16:01:26

@devadel: renard nevében is köszönöm a választ. Ha jól értem, ő maga is így gondolta...
süti beállítások módosítása