Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A történetek végezetül mindig összeérnek.

Picalatron, A.D. 1596.

kisdedeket óvó tekintetünk pörőlyének csapása

Vigyázat, fölnőtt tartalom!


Az itt megjelent írások fogyasztása csakis intelligenseknek javallott!

friss gondolatok

  • látjátok feleim szümtükkel: Nem Bálint András, hanem Tóth Benedek volt a másik főszereplője a filmnek. (2013.11.01. 18:52) hanga
  • látjátok feleim szümtükkel: Van egy ilyen című film ( Venczel Vera és tanál Bálint András voltak a főszereplők ), és talán eg... (2013.10.31. 16:25) hanga
  • vészmadár (pica pica): @látjátok feleim szümtükkel: nem ismerem, de fejtsd ki. (2013.10.30. 16:25) hanga
  • látjátok feleim szümtükkel: Erről az Egy szerelem három éjszakája jutott eszembe. Kitudjamiért. (2013.10.29. 19:31) hanga
  • vészmadár (pica pica): @Lantániusz: az nem is, de az igen, hogy mihez kezd egy kalap szarral. (2013.10.10. 15:50) különbség
  • Utolsó 20

a Vészmadár dalai a Hosszú Földről

2012.11.16. 08:48 vészmadár (pica pica)

kalapács

Címkék: fadenkugel

 A kapumon árválkodó medve üres tekintetét elunván a minap a jó Fadenkugel mesterhez tértem be az Akadémiáról jöttömben, s míg málé inasával dolgozott serényen, én rossz fajta, mingai borát kortyolgattam. Imigyen színlelve egymás iránti tiszteletünket, ezerágú agancsokkal ékes, ezüstszín szarvast kértem, hogy kovácsoljon szerény kapumra, s a medvét vigye, ahova nem szégyelli rejteni. A harmadik kupa után bizalmassá vált csevegésünk, s ezen újsütetű bizalmassággal felvértezve kérdeztem aztán tőle, mesterként miért a könnyű, s cifrát nem ismerő ütemű kalapácsot forgatja, míg inasára a túskónyi nehéz, rafinált ritmusokat pengető pöröly marad? Mosolyogva csak annyit mondott, hogy a kar gyorsabban edződik, mint az elme.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://picapica.blog.hu/api/trackback/id/tr1004909708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

látjátok feleim szümtükkel 2012.11.16. 21:42:54

Hallod! Írhatnál néha olyat is, amihez van mit hozzá szólni, amiben nincs minden benne. Vagy amihez legalább kérdést lehet formázni.

látjátok feleim szümtükkel 2012.11.16. 21:59:13

Hallod! Írhatnál néha olyat is, amihez van mit hozzá szólni, amiben nincs minden benne. Vagy amihez legalább kérdést lehet formázni.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.11.17. 10:57:58

@látjátok feleim szümtükkel: régebben Dudi ezt úgy oldotta meg, hogy ami erről neki eszébe jutott, azt ő leírta. Továbbírta, írt valami egészen másról, hát így.

látjátok feleim szümtükkel 2012.11.17. 18:12:55

Egy baj van, én nem vagyok Bodóné, aki mindig másról beszélt, amikor a bor árát kérték tőle. Nem jut eszembe más az írásodról, csak az, hogy ezt akár én is írhattam volna, csak nem ennyire körbekanyarintva, illetve írhattam volna, de mennyire igazad van, vagy hasonló közhelyet, esetleg megírhattam volna neked, hogy ez jól sikerült.

Egyébként ezt a mondást nem ismertem eddig( már ha ez egy mondás, de miért is ne lenne az ).

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.11.17. 19:01:55

@látjátok feleim szümtükkel: az nem feltétlenül baj, hogy nem akarsz közhelyes dolgot mondani, sem az, hogy feleslegesnek érzed elmondani, hogy egyetértesz. Az viszont számomra kicsit rossz érzés, hogy ezek szerint nincs a gondolatomból kifelé (tovább) vezető út.

látjátok feleim szümtükkel 2012.11.17. 22:36:00

@vészmadár (pica pica):
Miért kellene a gondolatodból kivezető-tovább vezető út, ha a gondolatod kikristályosodott igazság?
Igazságokkal ( kinyilatkozásokkal ) nem vitázunk, mert nincs vele szemben ellenérv.

Kabalco 2012.11.23. 19:41:49

Nekem példéul egyik kedves kolléganőm jutott eszembe. A hölgy technológuskét dolgozott még az előző munkahelyén, s ott többek közt olyan gépészeti alkatrészeket is tervezett, amit kovácsolással készítettek el. (Nekem lagalábbis valahogy így mesélte.) Történt egyszer, a gyártásban megfordulván, hogy lelkesen megjegyezte az ott dolgozóknak, milyen szépek ezek a kovácsdarabok, azok meg néztek rá, mint a hülyére.
Szóval, ha valaki lelkesedéssel csinálja, amit csinál, oly mindegy, hogy milyen nehéz, legyen az kalapács, vagy bármi.
süti beállítások módosítása