Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A történetek végezetül mindig összeérnek.

Picalatron, A.D. 1596.

kisdedeket óvó tekintetünk pörőlyének csapása

Vigyázat, fölnőtt tartalom!


Az itt megjelent írások fogyasztása csakis intelligenseknek javallott!

friss gondolatok

  • látjátok feleim szümtükkel: Nem Bálint András, hanem Tóth Benedek volt a másik főszereplője a filmnek. (2013.11.01. 18:52) hanga
  • látjátok feleim szümtükkel: Van egy ilyen című film ( Venczel Vera és tanál Bálint András voltak a főszereplők ), és talán eg... (2013.10.31. 16:25) hanga
  • vészmadár (pica pica): @látjátok feleim szümtükkel: nem ismerem, de fejtsd ki. (2013.10.30. 16:25) hanga
  • látjátok feleim szümtükkel: Erről az Egy szerelem három éjszakája jutott eszembe. Kitudjamiért. (2013.10.29. 19:31) hanga
  • vészmadár (pica pica): @Lantániusz: az nem is, de az igen, hogy mihez kezd egy kalap szarral. (2013.10.10. 15:50) különbség
  • Utolsó 20

a Vészmadár dalai a Hosszú Földről

2011.06.15. 08:22 vészmadár (pica pica)

könyvek és asszonyok bírásáról való elmélkedés

Címkék: tippan

 Bárki fizetett is érte, a könyvet az birtokolja, aki olvassa. Sokkal inkább magamé a könyv, amit baráttól, ellenségtől szereztem és forgatok, mint a magam vásárolta, vagy akár magam írta dohos pergamen, melyet szomszédom lapoz éjjelente. 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://picapica.blog.hu/api/trackback/id/tr522985201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

poczok2 2011.06.15. 21:16:02

Ajjaj, de még mennyire!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.15. 22:58:45

letöröm a derekát annak, aki asszonyomat lapozza!

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.06.16. 11:22:01

@Levéltáros: hát igen-igen, persze ez feltételezi, hogy észreveszed (mert például óvatlanul szamárfület hajtott rá a használó). Ha kissé belegondolok, tulajdonképpen sokkal gazdaságosabb, ha a szomszéd hülye fizeti a könyvet, én meg olvasom.

csigafrédi 2011.06.20. 13:22:35

@vészmadár (pica pica): "például óvatlanul szamárfület hajtott rá a használó"
Na ilyenkor a baj már nem kicsi. Na nem a használat miatt, hanem a szamárfül okán.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.06.23. 09:04:19

@csigafrédi: a szamárfül olyan, mint a karácsonyi ajándék: jobb adni, mint kapni.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.06.23. 16:45:01

@Dworkyll: ez tiszta és világos, viszont szerintem egyvalamit félreértettél: én nem vagyok az e-könyv-olvasók ellen, csak a hasznosságuk azon indoklását éreztem erőltetettnek, hogy "könnyebb, mint EGY utazásra (2-6 óra) ÖT-HAT könyvet magaddal vinni"

hehe

Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2011.06.24. 00:44:12

@vészmadár (pica pica): Pedig szerintem nem az. Egy ilyen eszközön olvasni nagyon jó. Kényelmes végtelenül, és sok olyat tud, amit a papír nem.

Egy utazásra nem 5-6 könyvet viszek magammal, hanem az összes kedvencemet. És mikor mihez lesz hangulatom, azt olvasom.

Van olyan krimiíró, akit imádok, de lefekvés előtt inkább nem. Akkor mást olvasok. A gyerkőcnek se kell nagyon külön könyveket vinni, mert felolvasok neki az olvasómból. Amiben képek is vannak. És persze minden könyv ott vár, ahol abbahagytam.

Az indoklást szvsz azért érzed erőltetettnek, mert sosem használtál ilyet, vagy pontosabbam az életedben nincs ilyen. Ami szerintem pazarlás ;-)és nem kicsi.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.06.24. 08:00:04

@Dworkyll: szeretnék én ilyet, ebben nincs köztünk vita, még egyszer mondom, csak és kizárólag az utazással indoklást éreztem erőltetettnek.

Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2011.06.24. 22:20:29

@vészmadár (pica pica): Utazása válogatja ;-) Három metrómegálló között egy könyv elég, szerintem is.

Próbálj ki azért, lehetőleg egy Kindle-t, az manapság ez egyik leghasználhatóbb. Utána ráérsz véleményt alkotni.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2011.07.05. 10:53:43

szerinted a nők használati tárgyak, akiket birtokolni lehet, mint egy könyvet?

a nők emberek, és alapvető emberi joguk, hogy soha ne birtokolhassa őket senki, ne képezzék adás-vétel tárgyát.

ha én írnék ilyeneket a férfiakról, elsők között férfigyűlölőznél le, de magadnál nem veszed észre, hogy az emberiség feléről úgy beszélsz, mint egy használati tárgyról?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2011.07.05. 18:14:19

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: erre komoly választ vársz? Rendben. Ha elolvasod, épp arról beszéltem, hogy az emberi lény ahhoz tartozik, akihez ő maga tartozni kíván, és nem ahhoz, aki birtokolni vágyja.
süti beállítások módosítása